Reklamace

Zboží je možno reklamovat zejména z důvodu výrobních vad. Před odesláním reklamace nás nejlépe předem kontaktujte mailem reklamace@zaklipso.cz nebo telefonicky +420 739 609 221 s přesným popisem závad. Pokud je to možné, zároveň nám emailem zašlete fotografie, nebo krátké video závady. Vyplňte prosím také Reklamační protokol, který zašlete spolu se zbožím. Reklamační formulář můžete využít svůj, případně tady je volně k dispozici zde: REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ Reklamace včetně odstranění vady se vyřizuje nejdéle do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. 

Reklamované zboží zasílejte pouze na níže uvedenou adresu!!

Náklady na zaslání reklamovaného zboží hradí kupující. Náklady na zpětné zaslání zboží po vyřízení reklamace hradíme my. V případě uznání reklamace, vám poštovné na zaslání zboží po předložení dokladu proplatíme.

U reklamovaného zboží musí být písemná informace (reklamační protokol) s informací čeho se reklamace týká.
V případě, že reklamovaná věc dorazí bez písemné informace o co se jedná, nebude reklamace vyřízena v termínu.
Vždy je nutné reklamační protokol dodat společně se zbožím, abychom hned mohli reklamaci řešit.

Při posílání zboží k reklamaci mějte na paměti, že základem správného balení je pevný, nepoškozený a nejlépe nový karton. Jakékoliv zboží uvnitř kartonu je zapotřebí opravdu dobře zafixovat, aby se nemohlo pohnout žádným směrem a více se poškodit. Důležité je myslet i na to, aby nemohl krabici někdo při převozu promáčknout a poškodit. Krabice by měla vydržet až 5ti násobek své váhy a měla by být případně označena informacemi pro přepravce jako je "neklopit, křehké, apod.". Zákazník odpovídá za zabalení produktu sám.

Reklamované zboží prosím zasílejte na reklamaci řádně očištěné. Jednak se s čistými věcmi lépe manipuluje a jednak nedojde k jejich následnému ušpinění (například u kočárků se kola po odpojení vkládají do korby kočárku a pokud nebudou řádně očištěny, tak ušpiní jeho čalounění, nebo jiné příslušenství jako jsou stolečky, vložky, tašky apod.).

 

Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:

1. Poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí).

Zdůrazňujeme, že v případě mechanického poškození dodaného zboží (zjevně způsobeného přepravou) je toto zboží nutné reklamovat do 2 pracovních dnů od uskutečnění přepravy. Na tyto poškození se totiž nevztahuje záruka výrobce a je nutné je reklamovat u přepravce. Toto se týká zejména nábytku, kočárků a plastového zboží (např. autíčka, čtyřkolky, skluzavky, apod.) Důrazně proto doporučujeme provedení kontroly IHNED po doručení. V případě zjištění závady nás neprodleně kontaktujte (nejpozději do 5 pracovních dnů od doručení). Na pozdější reklamace způsobené přepravou nebude brán zřetel!

Poškozený obal (krabici zboží) prosím vyfoťte, popište a zašlete nám na email reklamace@zaklipso.cz . Vaši stížnost předáme k řešení danému přepravci a po jeho vyjádření Vás budeme kontaktovat o dalších možnostech. Přepravce vyžaduje tyto fotky: Fotka detailu poškození obalu. Fotka obalu s etiketou, kde je vidět číslo zasilky. Fotka poškození výrobku. Fotka  zboží v krabici včetně výplně.

2. Porušení ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou.
3. Neodborným zacházením.
4. Zboží bylo poškozeno živly.
5. Pokud zboží bylo podáno k reklamaci pozdě tzn. výrobek, či zboží bylo používáno i při zjištění vady dál - nárok na reklamaci zaniká.

 

Kontaktní údaje pro zasílání reklamovaného zboží:

Česká Republika:

ZAKLIPSO s.r.o.,

Boženy Němcové 18a, 789 01 Zábřeh

 Tel: +420 739 609 221, +420 776 239 043,

email:reklamace@zaklipso.cz

 

UPOZORNĚNÍ: Zboží k reklamaci není možné zasílat na dobírku!